How Microsoft reacts to Sony becoming the new home of Call of Duty | Cómo Microsoft reacciona ante Sony convirtiéndose en el nuevo hogar de Call of Duty

How Microsoft reacts to Sony becoming the new home of Call of Duty | Cómo Microsoft reacciona ante Sony convirtiéndose en el nuevo hogar de Call of Duty
How Microsoft reacts to Sony becoming the new home of Call of Duty | Cómo Microsoft reacciona ante Sony convirtiéndose en el nuevo hogar de Call of Duty

[EN]: According to gaming site Polygon, Aaron Greenberg, marketing manager at Xbox, shared his opinion during E3 2015 about PlayStation becoming the new home of Call of Duty.

“We were expecting the announcement, obviously we have a great relationship with Activision, we have more people playing Call of Duty today on our platform than any other. And if you think about it, if you’re a shooter fan and want to play Halo and Call of Duty there’s only one box to do it on,” Greenberg said.

“You want to play Halo and Gears and Call of Duty. We think we’ll continue to drive a lot of sales of Call of Duty on our platform, we already have pre-orders happening now for Black Ops 3, and we’re going to support the title just like we would any other big third-party title,” he added.

The new alliance between Sony and Activision will give PS4 owners a 30-day exclusive on content for Call of Duty.

[ES]: Por medio del sitio web Polygon, Aaron Greenberg, jefe de marketing para Xbox, dio su opinión durante E3 2015 acerca de PlayStation en convetirse en el nuevo hogar de Call of Duty.

“Estábamos esperando el anuncio. Obviamente tenemos una gran relación con Activision. Tenemos más gente jugando Call of Duty hoy en nuestra plataforma que en cualquier otra. Y si piensas en eso, si eres un fan de los videojuegos de disparos y deseas jugar Halo y Call of Duty, solo hay una consola para eso”, dijo Greenberg.

“Sí quieres jugar a Halo, Gears y Call of Duty. Creemos que vamos a seguir llevando una gran cantidad de ventas de Call of Duty en nuestra plataforma. Actualmente, ya hemos recibido una gran cantidad de pre ordenes de Black Ops 3, y vamos a continuar apoyando el título como nosotros lo haríamos con cualquier otro gran título de terceros”, agregó.

La nueva alianza entre Sony y Activision le dará a los dueños de la consola PS4 una exclusividad de 30 días de contenido para Call of Duty.

[Source/Fuente]: Polygon: Microsoft reacts to Sony becoming the ‘home’ of Call of Duty.

One thought on “How Microsoft reacts to Sony becoming the new home of Call of Duty | Cómo Microsoft reacciona ante Sony convirtiéndose en el nuevo hogar de Call of Duty

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s